Repositorio Digital de Publicacoes Cientificas da Universidade de Evora /

Browsing by Author Pires, Cesaltina

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 13 to 32 of 37
Issue DateTitleAuthor(s)
Oct-2015Financial Structure, Product Market Decisions and Default Risk in an Asymmetric DuopolyCosta, Magali; Pires, Cesaltina
2010GME versus OLS - Which is the best to estimate utility functions?Pires, Cesaltina; Dionísio, Andreia; Coelho, Luís
2009A informação estatística na tomada de decisão das Bibliotecas do Ensino Superior em PortugalSegurado, Teresa Maria Cunha Ferreira
2008Innovation behaviour in financial services: an empirical analysisSarkar, Soumodip; Pires, Cesaltina; Carvalho, Luísa
2008Innovation in services – how different from manufacturing?Pires, Cesaltina; Sarkar, Soumodip; Carvalho, Luísa
2003Is There a ‘Change in Efficiency Theory’?Pires, Cesaltina; Brito, Duarte
2012Limit pricing under third-degree price discriminationPires, Cesaltina; Jorge, Sílvia
2009Location choice under delivered pricing: a reinterpretationPires, Cesaltina
2011Measuring the economic value of the electronic scientific information services in Portuguese academic librariesMelo, Luiza; Pires, Cesaltina
2008Mercados e Investimentos FinanceirosPires, Cesaltina
2011Mercados e Investimentos FinanceirosPires, Cesaltina
2006Mercados e Investimentos FinanceirosPires, Cesaltina
2011Microcrédito em Moçambique - estratégias para aumentar a taxa de reembolsoPaulo, Éder Francisco
19-Jun-2019Modelo avaliativo da qualidade, da satisfação, do valor percebido e das intenções comportamentais: a integração da multidimensionalidade dos factores que avaliam a percepção de um serviçoDiogo, João Miguel Botelho de Lemos e
1998A note on "Environmental sustainability and cost - benefit analysis"Pires, Cesaltina
2003Predation and reputation acquisition in debt marketsPires, Cesaltina
2008Recognizing Best Practice in Portuguese Higher Education LibrariesMelo, Luiza; Pires, Cesaltina; Taveira, Ana
2002A rule for updating ambigous beliefsPires, Cesaltina
2011Signaling advertising by multiproduct firmsPires, Cesaltina; Catalão-Lopes, Margarida
1998Sustainability and cost - benefit analysisPires, Cesaltina
Showing results 13 to 32 of 37

 

Dspace Dspace
DSpace Software, version 1.6.2 Copyright © 2002-2008 MIT and Hewlett-Packard - Feedback
UEvora B-On Curriculum DeGois