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http://hdl.handle.net/10174/7808
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Title: | Turismo, Património Mundial e Cultura em Évora |
Authors: | Estevão, Marta Marques, António |
Keywords: | Património Mundial Turismo Cultura Eventos Marketing Territorial. |
Issue Date: | 8-Oct-2012 |
Abstract: | Resumo
A partir da dissertação Évora: Sítio de Marca Turística, desenvolvida pela mestranda Marta Estêvão e sob orientação do Professor Doutor António Pedro Sousa Marques, que partiu de uma análise qualitativa à perceção do fenómeno turístico pelos atores que contribuem direta e indiretamente para o seu desenvolvimento na cidade de Évora, chegaram-se a resultados relevantes sobre os níveis de maturidade do atual sistema turístico na cidade, bem como sobre a relação entre a classificação da Unesco de património da humanidade e o turismo local.
Abstract
From the thesis Évora as a Place Brand, developed by Marta Estêvão with the supervision of the Professor António Pedro Sousa Marques, that was based on a qualitative analysis approach to the perception of the tourism phenomena by the actors directly and indirectly involved to its development in the city of Évora it was achieved interesting results about the levels of maturity of the current tourism system in Évora and also about the relationship between the UNESCO´s World Heritage classification and the local tourism. |
URI: | http://hdl.handle.net/10174/7808 |
Type: | lecture |
Appears in Collections: | SOC - Comunicações - Em Congressos Científicos Internacionais
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