|
/
Browsing by Author Chaleta, Elisa
Showing results 33 to 52 of 83
Issue Date | Title | Author(s) | 2020 | Face-to-Face and Remote Learning During the Confinement Due to Covid19: The Experience of Higher Education Students | Leal, Fátima; Chaleta, Elisa |
Mar-2011 | Facilitação da adaptação ao Ensino Superior: um programa de tutoria por pares. | Grácio, Luísa; Chaleta, Elisa |
2009 | Formação de Professores para a Escola Inclusiva: Algumas Perspectivas Europeis | Pomar, Clarinda; Grácio, Maria Luisa; Borralho, António Manuel Águas; Candeias, Adelinda; Pires, Heldemerina; Chaleta, Elisa; De Vreese, Jean-Claude; Bernart, Eva; Falcó, Carmem; Evans, Jenny; Cabral, Natália; Brodin, Jane; Ljusberg, Ana-Lena |
2017 | Formação Docente e Inclusão no Brasil e em Portugal | Almeida, Jacqueline; Chaleta, Elisa |
2017 | A Formação Docente para a Prática da Educação Inclusiva no Curso de Pedagogia da Universidade Federal de Alagoas | Almeida, Jacqueline; Chaleta, Elisa |
2021 | Formas de enseñar y aprender en educación superior/ Faces do ensinar e aprender no ensino superior | Chaleta, Maria Elisa; Beltrán, José; Ferreira, Adir |
19-Sep-2018 | Games Used With Serious Purposes: A Systematic Review of Interventions in Patients with Cerebral Palsy | Lopes, Silvia; Magalhães, Paula; Pereira, Armanda; Martins, Juliana; Magalhães, Carla; Chaleta, Elisa; Rosário, Pedro |
Nov-2020 | Gender in Higher Education: Portuguese Landscape | Chaleta, Elisa; Pissarra, João; Correia-Jesuíno, Jorge |
2013 | General Perspectives on Behavioural Management: School, Learning and Teachers in focus | Chaleta, Elisa; Grácio, Luisa; Saragoça, Maria |
2021 | Higher Education and Sustainable Development Goals (SDG) - Potential Contribution of the Undergraduate Courses of the School of Social Sciences of the University of Évora | Chaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Leal, Fátima; Fialho, Isabel; Borralho, António |
2021 | Higher Education and Sustainable Development Goals (SDG)—Potential Contribution of the Undergraduate Courses of the School of Social Sciences of the University of Évora | Chaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Leal, Fátima; Fialho, Isabel; Borralho, António |
Feb-2018 | How Executive Functions Are Evaluated in Children and Adolescents with Cerebral Palsy? A Systematic Review | Pereira, Armanda; Lopes, Sílvia; Magalhães, Paula; Sampaio, Adriana; Chaleta, Elisa; Rosário, Pedro |
Jan-2021 | Hybrid Conceptual Model for Assessing Quality, Production and Satisfaction (SQual4Agri), in Agricultural Production Units, in Cape Verde | Simões, Elsa; Saraiva, Margarida; Basch, Gottlieb; Ramos Pires, António; Rosa, Álvaro; Chaleta, Elisa |
Nov-2011 | INCLUSÃO E PROFESSORES DE 1º CICLO: REALIDADES E NECESSIDADES DE FORMAÇÃO | Grácio, Luisa; Chaleta, Elisa; Cid, Marilia; Fialho, Isabel; Saragoça, Mª José |
2017 | Inventário de Emoções e Sentimentos nas Experiências de Aprendizagem – IESEA | Chaleta, Elisa |
2016 | La educación superior, el estudiantado y la cultura universitaria | Sobrinho, Moisés; Ennafaa, Ridha; Chaleta, Elisa |
Jan-2012 | La importancia de la formación ciudadana en la educación vista desde el contexto europeo | Favinha, Marília; Navarro Medina, Elisa |
2010 | Learning and Teaching in Higher Education I | Chaleta, Elisa; Grácio, Luisa; Vieira, Isabel; Vieira, Carlos; Sebastião, Luis; Matos, Olivia; Cegonho, Patricia; Almeida, Carla |
2021 | Learning at the University - conceptions of university teachers | Chaleta, Elisa; Saraiva, Margarida |
Dec-2020 | Learning at the University-conceptions of university teachers | Chaleta, Elisa; Saraiva, Margarida |
Showing results 33 to 52 of 83
|