Repositorio Digital de Publicacoes Cientificas da Universidade de Evora /

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 19629 to 19648 of 34178
Issue DateTitleAuthor(s)
1-Jul-2014Mário BarradasZurbach, Christine
Apr-2015"Mário Cesariny: Cartas ao Rei Artur"Franco, António Cândido
Nov-2017""Mário Cesariny e a revista "Seara Nova""Franco, António Cândido
2018Mário Cesariny e a Revolução de 1974António Cândido Valeriano Cabrita Franco, António
2018Mário Cesariny e o Neo-realismoAntónio Cândido Valeriano Cabrita Franco, António
Sep-2017"Mário Cesariny e o Virgem Negra"Franco, António Cândido
Jan-2018Mário Cesariny et Laurens VancrevelAntónio Cândido Valeriano Cabrita Franco, António
Jan-2018Mário Cesariny: os critérios da edição da sua "Poesia"António Cândido Valeriano Cabrita Franco, António
May-2019"Mário Cesariny - Um Rio à Beira do Rio - Cartas para Frida e Laurens Vancrevel".Franco, António Cândido
2022Mário SaaPereira, Elisabete
Mar-2010Mário SAA (1893-1971): Um intelectual português na sociedade do século XXPereira, Elisabete J. Santos
2001Mário Silva. A obra de um professorSantiago, Maria Raquel da Conceição Coelho
2022Maritime pine management systems: a reviewFonseca, T. F.; Gonçalves, Ana Cristina; Louzada, J. L.
2015Marked Genetic Differentiation between Western Iberian and Italic Populations of the Olive Fly: Southern France as an Intermediate Area.van Asch, Barbara; Pereira-Castro, Isabel; Rei, Fernando; Costa, Luís
2021Market Efficiency Dynamics and Chaotic Behavior of Dhaka Stock Exchange: Evidence from Mutual Information and Lyapunov Exponents ModelsHaque, Muhammad Enamul; Dionísio, Andreia
2014Marketing 3.0 nas bibliotecas de ensino superior português: as perceções dos utilizadores e dos profissionais da informação e da documentaçãoSalgado, Maria Armanda Palma
2011Marketing and sponsorship in French football leagueTeixeira, Mário Coelho; Correia, Abel
Apr-2006O marketing como ferramenta estratégica para micro e pequenos empreendimentos rurais: o caso da feira agroecológica em Maceió-AlagoasSantos, Maria de Fátima
Jun-2018Marketing de Lugares, Criação de imagem, Satisfação, Envolvimento e Word of Mouth nas cidades do interior: Qual a importância dos residentes na gestão local?Gordo, Alexandra; Silvério, Marta; Sampaio, Ana
2005Marketing de serviços no mercado imobiliárioPalma, Maria da Conceição Dias
Showing results 19629 to 19648 of 34178

 

Dspace Dspace
DSpace Software, version 1.6.2 Copyright © 2002-2008 MIT and Hewlett-Packard - Feedback
UEvora B-On Curriculum DeGois