Repositorio Digital de Publicacoes Cientificas da Universidade de Evora /

Browsing by Author Chaleta, Elisa

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 33 to 52 of 83
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Face-to-Face and Remote Learning During the Confinement Due to Covid19: The Experience of Higher Education StudentsLeal, Fátima; Chaleta, Elisa
Mar-2011Facilitação da adaptação ao Ensino Superior: um programa de tutoria por pares.Grácio, Luísa; Chaleta, Elisa
2009Formação de Professores para a Escola Inclusiva: Algumas Perspectivas EuropeisPomar, Clarinda; Grácio, Maria Luisa; Borralho, António Manuel Águas; Candeias, Adelinda; Pires, Heldemerina; Chaleta, Elisa; De Vreese, Jean-Claude; Bernart, Eva; Falcó, Carmem; Evans, Jenny; Cabral, Natália; Brodin, Jane; Ljusberg, Ana-Lena
2017Formação Docente e Inclusão no Brasil e em PortugalAlmeida, Jacqueline; Chaleta, Elisa
2017A Formação Docente para a Prática da Educação Inclusiva no Curso de Pedagogia da Universidade Federal de AlagoasAlmeida, Jacqueline; Chaleta, Elisa
2021Formas de enseñar y aprender en educación superior/ Faces do ensinar e aprender no ensino superiorChaleta, Maria Elisa; Beltrán, José; Ferreira, Adir
19-Sep-2018Games Used With Serious Purposes: A Systematic Review of Interventions in Patients with Cerebral PalsyLopes, Silvia; Magalhães, Paula; Pereira, Armanda; Martins, Juliana; Magalhães, Carla; Chaleta, Elisa; Rosário, Pedro
Nov-2020Gender in Higher Education: Portuguese LandscapeChaleta, Elisa; Pissarra, João; Correia-Jesuíno, Jorge
2013General Perspectives on Behavioural Management: School, Learning and Teachers in focusChaleta, Elisa; Grácio, Luisa; Saragoça, Maria
2021Higher Education and Sustainable Development Goals (SDG) - Potential Contribution of the Undergraduate Courses of the School of Social Sciences of the University of ÉvoraChaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Leal, Fátima; Fialho, Isabel; Borralho, António
2021Higher Education and Sustainable Development Goals (SDG)—Potential Contribution of the Undergraduate Courses of the School of Social Sciences of the University of ÉvoraChaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Leal, Fátima; Fialho, Isabel; Borralho, António
Feb-2018How Executive Functions Are Evaluated in Children and Adolescents with Cerebral Palsy? A Systematic ReviewPereira, Armanda; Lopes, Sílvia; Magalhães, Paula; Sampaio, Adriana; Chaleta, Elisa; Rosário, Pedro
Jan-2021Hybrid Conceptual Model for Assessing Quality, Production and Satisfaction (SQual4Agri), in Agricultural Production Units, in Cape VerdeSimões, Elsa; Saraiva, Margarida; Basch, Gottlieb; Ramos Pires, António; Rosa, Álvaro; Chaleta, Elisa
Nov-2011INCLUSÃO E PROFESSORES DE 1º CICLO: REALIDADES E NECESSIDADES DE FORMAÇÃOGrácio, Luisa; Chaleta, Elisa; Cid, Marilia; Fialho, Isabel; Saragoça, Mª José
2017Inventário de Emoções e Sentimentos nas Experiências de Aprendizagem – IESEAChaleta, Elisa
2016La educación superior, el estudiantado y la cultura universitariaSobrinho, Moisés; Ennafaa, Ridha; Chaleta, Elisa
Jan-2012La importancia de la formación ciudadana en la educación vista desde el contexto europeoFavinha, Marília; Navarro Medina, Elisa
2010Learning and Teaching in Higher Education IChaleta, Elisa; Grácio, Luisa; Vieira, Isabel; Vieira, Carlos; Sebastião, Luis; Matos, Olivia; Cegonho, Patricia; Almeida, Carla
2021Learning at the University - conceptions of university teachersChaleta, Elisa; Saraiva, Margarida
Dec-2020Learning at the University-conceptions of university teachersChaleta, Elisa; Saraiva, Margarida
Showing results 33 to 52 of 83

 

Dspace Dspace
DSpace Software, version 1.6.2 Copyright © 2002-2008 MIT and Hewlett-Packard - Feedback
UEvora B-On Curriculum DeGois