Repositorio Digital de Publicacoes Cientificas da Universidade de Evora /

Browsing by Subject Facebook

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 17 of 17
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Analysis of the questionnaire results to professionals of Portuguese public libraries on the social mission of the public library on FacebookAlvim, Luísa; Calixto, José António
24-May-2016Analyzing consumer-based brand equity on Facebook: the impact of brand genderAzar, Salim L.; Machado, Joana César; Vacas-de-Carvalho, Leonor
2017Aplicação do modelo de análise de conteúdo para leitura de facetas da missão social da biblioteca pública: estudo no Facebook e nos sítios Web de bibliotecas portuguesas.Alvim, Luísa
2011As Redes de Comunicação nas bibliotecas: estudo sobre a utilização das tecnologias Web 2.0 nas bibliotecas públicas e universitárias portuguesasAlvim, Luísa
Mar-2019Brand gender and consumer-based brand equity on Facebook: The mediating role of consumer-brand engagement and brand loveMachado, Joana César; Vacas-de-Carvalho, Leonor; Azar, Salim L.; Andre, Ana Raquel; Santos, Barbara P.
25-May-2016Content analysis model to analyze facets of social mission of public library on the Facebook and in the websitesAlvim, Luísa; Calixto, José António
Jul-2017Content analysis model to analyze facets of social mission of public library on the Facebook and in the websitesAlvim, Luísa; Calixto, José António
2012O facebook e os estudantes universitários: função, interacções e contributos da rede socialTeixeira, Marisa Alexandra Pinto
18-Nov-2015A Missão social da biblioteca pública na rede social Facebook: análise dos resultados do questionário aos profissionais das bibliotecas públicas portuguesasAlvim, Luísa; Calixto, José António
12-Jan-2016A missão social da Biblioteca Pública: uma visão das bibliotecas públicas portuguesas a partir do FacebookAlvim, Luísa
Feb-2016Motivations to interact with brands on Facebook – Towards a typology of consumer–brand interactionsAzar, Salim L.; Machado, Joana César; Vacas-de-Carvalho, Leonor; Mendes, Ana
2016Motivations to interact with brands on Facebook – Towards a typology of consumer–brand interactionsAzar, Salim L.; Machado, Joana César; Vacas-de-Carvalho, Leonor; Mendes, Ana
6-Nov-2014Páginas web das bibliotecas académicas versus perfis no facebook: numa disputa pela comunicação?Salgado, Maria Armanda; Silvério, Marta; Pacios, Ana Reyes
21-Oct-2015As Perceções dos responsáveis das bibliotecas públicas portuguesas sobre a missão social da biblioteca pública no FacebookAlvim, Luísa; Calixto, José António
22-Jul-2013Public Libraries, the crisis of the Welfare State and the social networks: the Portuguese caseAlvim, Luísa; Calixto, José António
Apr-2017The impact of brand gender on consumer-brand engagement and consumer-based brand equity on FacebookMachado, Joana César; Azar, Salim; Vacas de Carvalho, Leonor
May-2015Towards a typology of consumer–brand interactions on FacebookMachado, Joana César; Azar, Salim L.; Vacas-de-Carvalho, Leonor; Mendes, Ana
Showing results 1 to 17 of 17

 

Dspace Dspace
DSpace Software, version 1.6.2 Copyright © 2002-2008 MIT and Hewlett-Packard - Feedback
UEvora B-On Curriculum DeGois