Repositorio Digital de Publicacoes Cientificas da Universidade de Evora /

Browsing by Author Leal, Fátima

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 19 of 19
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Adaptação e validação do CEQ – Questionário de Experiência no Curso – Contributo para a qualidade do ensino superior portuguêsChaleta, Elisa; Sampaio, Ana; Saraiva, Margarida; Grácio, Luísa; Leal, Fátima; Santos, Graça; Sebastião, Luís; Candeias, Adelinda
2012Adaptation and validation of CEQ – Course Experience Questionnaire – Contribution to the quality of Portuguese higher educationChaleta, Elisa; Sampaio, Ana; Saraiva, Margarida; Grácio, Luisa; Leal, Fátima; Santos, Graça; Sebastião, Luis; Candeias, Adelinda
2019Aspetos afetivos e regulatórios durante o processo de estudo de estudantes do ensino superiorLeal, Fátima; Grácio, Luísa
2011Concepções de aprendizagem em estudantes de Ensino Superior: validação do Conceptions of Learning Inventory (COLI) para uma amostra de estudantes portugueses do ensino superiorGrácio, Luisa; Chaleta, Elisa; Ramalho, Glória; Velez, Mª João; Leal, Fátima; Silva, João; Sebastião, Luis; Saraiva, Margarida; Rosário, Pedro
Mar-2013Concepções de aprendizagem em estudantes do ensino superior português – um estudo comparativoGrácio, Luisa; Chaleta, Elisa; Santos, G.; Leal, Fátima; Nico, Bravo
2020Concepções sobre o que é aprender em professores universitários das áreas de Ciências Sociais e de Ciências e TecnologiaChaleta, Elisa; Quaresma, Paulo; Fialho, Isabel; Sebastião, Luís; Leal, Fátima; Rato, Luís; Cid, Marília; Borralho, António; Saraiva, Margarida
2020Concepções sobre o que é aprender em professores universitários das áreas de Ciências Sociais e de Ciências e TecnologiaChaleta, Elisa; Quaresma, Paulo; Fialho, Isabel; Sebastião, Luís; Leal, Fátima; Rato, Luís; Cid, Marília; Borralho, António; Saraiva, Margarida
2021Consequências das emoções de realização académica para a qualidade da aprendizagem de estudantes universitáriosLeal, Fátima
2020O ensino e a aprendizagem em contexto de pandemia: O programa Online StudyChaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Leal, Fátima
2021Experiences of Higher Education students during the Covid19 confinement: advantages, disadvantages and differences between face-to-face and Remote LearningLeal, Fátima
2020Face-to-Face and Remote Learning During the Confinement Due to Covid19: The Experience of Higher Education StudentsLeal, Fátima; Chaleta, Elisa
2021Higher Education and Sustainable Development Goals (SDG) - Potential Contribution of the Undergraduate Courses of the School of Social Sciences of the University of ÉvoraChaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Leal, Fátima; Fialho, Isabel; Borralho, António
2021Higher Education and Sustainable Development Goals (SDG)—Potential Contribution of the Undergraduate Courses of the School of Social Sciences of the University of ÉvoraChaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Leal, Fátima; Fialho, Isabel; Borralho, António
2021Higher Education Students’ perceptions about the effects of the confinement on study and learning processesLeal, Fátima
2021Pensar e Lidar com os pensamentos académicos: a experiência de estudantes do Ensino SuperiorLeal, Fátima
2021Perceptions of higher education students about the consequences of their academic emotionsLeal, Fátima
1-Oct-2018Symposium: Multiple approaches to Rehabilitation and Inclusion of Adults: Experiences from Partner Countries in C&I ProjectCandeias, Adelinda; Leal, Fátima; Costa, Nuno
2021University teachers' conceptions of the university and the place of sustainabilityChaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Sebastião, Luís; Diniz, António; Leal, Fátima; Quaresma, Paulo; Rato, Luís
2021University Teachers’ Conceptions of the University and the Place of SustainabilityChaleta, Elisa; Saraiva, Margarida; Sebastião, Luis; Cid, Marília; Dinis, Antonio M.; Leal, Fátima; Quaresma, Paulo; Rato, Luis
Showing results 1 to 19 of 19

 

Dspace Dspace
DSpace Software, version 1.6.2 Copyright © 2002-2008 MIT and Hewlett-Packard - Feedback
UEvora B-On Curriculum DeGois